среда, 18 мая 2011 г.

Uzbek



Buna seara/ziua/dimineatza/sau vashe neponiatca drag cititor.Stiu,eu n-am scris demult,si tu cred ca ti-ai bagat piciorul(ca sa nu zic pula) in mine si in blog-ul asta aiurea.Totusi eu inca mai am de gind sa postez cite ceva,ceva interesant sau mai putin interesant,sau o xuinea ca de obicei.
Cu vreo luna in urma a fost Pastele.Ador aceasta sarbatoare;oua rosii,cozonac,luminari,cruci,popi si restul dvijaniilor.Este unica zi in an cind MOLDOVANUL imbla de-a ouale,dar nu de-a pula cum face mai mereu.Pastele este sarbatoarea cind nu mai recunosti ce vomita omul:vin sau singe.De Pasti ne revedem rudele,drujii pulei,dushmanii,si desigur intilnim oameni noi(iaka ni dushim pin la o hata a s sinivim oliak,akolo mai sint nishte patsanashi si padrujele,tu nu-i stii da a s ti paznakamleshti).

Ma uitasem eu la un film "Белая Стрела",pai iata acolo era un hotz in lege cunoscut in lumea interlopa ca Uzbek.S-a primit oliak de nevtemniak,dar sa stiti ca la noi in Moldova,si anume in Orhei,era un polojenetz la fel cu pseudonimul Uzbek(bespridelishik mare caroci).

Of...si iara-i sfirsit de an scolar.Elevii incep a trasni in porc pastile pentru cresterea masei corporale(proteine, steroizi) , intr-un fel ingrasa porcul in ajunul Craciunului.Toti abia acum isi dau seama ca tot anul au fost niste lodari si salaboni,si ca le iese o medie foarte xuiovaia,astfel basota scolareasca padnimeste un chipesh nerealinyi pentru a-shi face note mari ca sa intre la univer la buget(tare naiv mai trebuie sa fii ca sa crezi ca la buget intri "pe gratis").Cel mai mare futaibeoj la sfirsit de an sint tezele si in general testele...toata lumea sta incordata cu toate ca e sfirsit de an,cu toate ca e aproape vara si asa te mai trage la o bere;si toate astea pentru un huebeni ce poarta numele de "nota".

PS: v-am pupat cu peregar)

Комментариев нет:

Отправить комментарий