понедельник, 7 марта 2011 г.

8 Martie-Ziua Mamelor (cultural)



Ziua de 8Martie,considerata ziua internationala a femeilor.In ziua de azi,orice fetita,fata si domnisoara asteapta o mica atentie cu ocazia acestei sarbatori.Eu consider aceasta zi ca fiind Ziua Mamelor.Din punctul meu de vedere se poate considera FEMEIE doar acea persoana care a nascut un copil si a fost in stare sa-l creasca(sau il creste inca).
Deci,eu aduc sincerele mele felicitari tuturor mamelor,care ne suporta pe noi zi de zi,cu mofturi,fitze si raspunsuri urite.Ne suporta pe noi,acele fiinte ce le jignim dar nu ne zic nimic deoarece ne iubesc.Indura totul deoarece sintem o parte din ele si le plinge sufletul pentru nebuniile ce le facem.Le doare,dar ne iubesc,si cred ca anume aceasta inseamna a iubi(nu ceea ce scrie un baiat pe tti peretii pentru o fata ce o cunoaste de 2 luni).
As vrea sa-mi cer iertare p/u toate aiurelile facute(chiar daca mama mea nu va vedea asta).Fie ca viata fiecarei mame sa fie luminata de raze luminoase si calduroase de soare.Sa le fie mereu sufletele deschise,lipsite de nevoi. Sa fie mereu mindre de succesele copiilor sai.

Ma-nchin in fata ta,scumpa MAMA...


PS: vorbe de aur spunea Бутырка

Комментариев нет:

Отправить комментарий