пятница, 11 марта 2011 г.

Muzica.Obiectiv.Gusturi deosebite





Muzica Pop.Unda dintre categoriile huiovyie de muzica,zic eu.Rusii o  numesc "попса"(park ar zice "kkt de ciine").Unicul reprezentat care-mi place,si care chiar (da,stiu...cacofonie) merita laudat pentru excelentele sale in aceasta categorie de muzica este Michael Jackson.Pot spune ca a schimbat lumea(si putin ma fute ca unii vor incepe cu fraze gen: "el era pedofil" , "nigher concenyi...nax si-a facut atitea operatii" sau "hai blea si tu deamu...dupa shi-o murit deam fan";nu-s fan dar il respect pentru ce-a facut).

Rap.Multi se gindesc la negri,cartiere sarace si mizerabile din Ghetto,Eminem,50Ceny etc.Eu prefer rap-ul rusesc,si am 2 reprezentanti preferati: Basta si Серёга(rovnyie ribeata,fara vyiboane,park is simpli...iar eu apreciez simplitatea in oameni)

Rock.Dalbaebism (respect doar pentru Aerosmith si Queen).

House,Trance,Electro etc.Din cite stiu eu,melodiile din aceste categorii de muzica sint clasificate in "muzica disco" (hz cum sa traduc "clubnaia muzica"),si nu inteleg persoanele care merg toata ziua cu castile in urechi si asculta asa gen de muzica la volum tare ca sa se auda tocmai in rutiera ce merge sub pod ce asculta persoana in cauza(nu vreau sa supar pe nimeni,am si prieteni din astia).Muzica aia ba te fute intr-o ureche,ba in cealalta,ba iti fute creierul-DE-O DRAGOSTE!

Shanson.E despre viata(respect asta) grea a banditzilor(singuri shi-au ales calea) dar e prea "murdara"(vaflevrot).

Muzica Populara.Una dintre preferatele mele.Poate sa-ti redea orice stare emotionala.Daca e vorba de muzica populara,in mintea mea apar automat aceste versuri: "Cu o damigeana si-un pahar,si c-un lautar,as petrece-asa pina la ziua...".



PS: Genul meu preferat de muzica e cel interpretat de maestrul Григорий Лепс(cineva zicea ca e Rock-Shanson,nustiu) + la asta,imi place si stilul sau de a se imbraca dar si prezentare scenica.

3 комментария:

  1. Pot spune doar una: Habar nu ai de muzică. Nu ştii nici ce-i pop, nici ce-i rap. Nu ai idee ce e muzica rock, nu ai idee nici de trance.

    ОтветитьУдалить
  2. deacord Pisarenco... mai ales de muzica Trance și Pop...

    ОтветитьУдалить
  3. asta e doar parerea mea...gusturile nu se discuta)

    ОтветитьУдалить