среда, 23 февраля 2011 г.

23 Februarie


Wey mujishi wei,mai in scurt eu vreu s va felicit.Stiu ca-i ziua armatei sovietici dar da-o mai naxui.Principalu noi,mujishii,sa fim sanatosi,puternici,uniti,destepti,de treaba si in general bravo.Noi,mujishii din totdeauna am fost ce-i in gitul carora se urcau femeile cu "naglosti",cu pontofi pe tocuri,cu gentuta de la LV,Gucci si alte named brand-uri,cu manichiura si pedichiura,cu coafuri de sute de euro,cu toata garderoba si inca cu hainele de pe scaun; noi le-am carat in spatele nostru caceit si transpirat..noi am fost "cai" si la propriu si la figurat,si cred eu ca avem dreptul macar o zi "sa ne raslaghim".
Az in aceasta zi frumoasa cu tsirfuiala pe drumuri,sa betzi cit mai mult,pina cind singele va va fi inlocuit de alcool, pina cind i se va face greatza bauturii de voi si nu invers,puneti ficatul la bataie...ca nu-l mai folositi la nimic(naxui trebu?).
Vise placute in coma alcoolica!

Комментариев нет:

Отправить комментарий