понедельник, 21 февраля 2011 г.

Fete.Tipologie si variante

Stind asa intins in pat intr-o zi frumoasa de iarna,in care iti ingheata tot in tine si pe dinafara si pe dinauntru,m-am gindit sa scriu si eu un  articol despre mai multe tipuri de fete.Nu e punctul meu forte deoarece eu nu spun chiar tot ce cred despre ele pentru a nu le supara,dar pe blog e altceva,asa ca - OGHONI!

Deci le-am impartit in doua ramuri mari,dar dupa preferinta deja le puteti adauga mai multe subramuri.

*Fetele normale- sint acele fete cu care poti avea o discutie constructiva,care iti asculta parerea dar o au si pe a lor;care arata bine chiar si fara machiaj;care invata dar nu zubresc;care au prietene si prieteni,nu padruji si druji; care au un scop in viata;care nu te dau de rusine intr-o companie;care stiu sa te distreze si apreciaza simtul umorului;care tin la norme morale si valori;care se imbraca simplu dar cu gust(fara vyiboane si vseakie pricindaluri,ca nu esti la parada,dati seama,dati o palma);care vrei mereu sa le ai in preajma,pentru ca le placi nu cu p*** dar cu capul...

*Fete concenyie- sint specia cea mai rea de fete,sint intruchiparea raului si a iadului(daca exista asa ceva),ele sint cele care nu stiu sa-si inchida gura(ca sa nu zic "iblishcea") la timp;sint cele care mereu cred ca au dreptate(chiar si atunci cind nu au);sint cele care nu au cultura si se comporta ca niste destrabalaturi mergind pe drum doar ca lumea sa le ia in seama(mai bine le-ar lua "la Codru");sint cele care pling de la orice fleac;sint cele care te privesc cu dispret fara motiv;sint cele care se tin cu nasul pe sus;sint cele care sint urite si nici macar nu incearca sa "lucreze" asupra lor;sint cele care nu au idee de viata si cred ca fiind mai "prostute" par mai shik,mai cool,mai glamuroase..



Cam atit,va pup...pe alea normale.

PS: mie de exemplu imi plac fetele dragutze,care nu sint materialiste,care nu te judeca dupa genul de muzica pe care il asculti sau dupa preferintele tale in diferite domenii....imi plac fete pe tocuri,par drept dar se poate si ondulat,cu figura de invidiat,cu zimbet frumos...si "nejnaia" sa fie ))

6 комментариев: