вторник, 15 февраля 2011 г.

St. Valentines Day vs In memoriam: "Gr.Vieru" si "A.Paunescu"

Deci,14 februarie,ziua indragostitilor sau Sf. Valentin si Valentina.Eu nu sint indragostit,nu am fost,si sper ca nu voi fi vreodata,nu de alta dar IMHO (In Mnenia mea Huiovaia de Om) cred ca dragostea poate sa te strice la cap. Parca nu s-a simtit atmosferade sarbatoare ca si in anii trecuti,totusi am vazut alde rebeata cu trandafiri, padruji care rid cit mai tare ca sa le auda toata rutiera.
A fost si ceva deosebit anul asta.Mai multi s-au strins in centru la Stefan,si s-au sarutat: fata cu fata si respectiv baiat cu baiat....futuva-n gura voastra de prosti!Dap cum sa mai intram noi in Europa daca nu avem homosexuali si alte destrabalaturi?!Eu personal i-as stringe si i-as calca cu katoku' !
Tot in aceasta minunata zi,noi la scoala am avut un recital de poezie in memoria lui Vieru si Paunescu.Totul a mers bine,dar avea sa fie si mai bine daca nu-mi era asa tare a ride.La un moment dat,stind pe scena mi se parea ca lumea din sala avea fete de cloun.In rest totul a iesit bine,chiar mai bine decit ma asteptam.Directorul s-a ridicat si a spus ca suntem bravo waflvrot,mai in scurt am fost laudati un pic.

Vseo davai,mai graim!

PS: o fata a cintat acest cintec,eu "licina" am ahuit!

http://www.youtube.com/watch?v=uWZ4h5zCJ6o


Si daca tot am inceput vorba despre romani si moldoveni,ap dati-mi voie sa ma expun: "Dragi frati romani, cu tot respectul as vrea sa va bag cit mai adinc in pula,tiganilor.Sinteti niste giste care s-ar doar cu vorba si spun lucruri aiurea.Dati-mi voie sa va dau un sfat: Nu sariti cu vorba,sariti cu gura! Asta va este nivelul,din momentul in care ne credeti pe noi,basarabenii,un popor de analfabeti si aborigeni.Sinteti niste lepadaturi,"risuri" dezmatate si niste lasi care nu au nici un fel de valori.Va futeti in poporul vostru,poporul roman,pentru a va arata superioritatea care de fapt nu va apartine.Unde esti tu,Tepes Doamne?..." pizdaboli ebucie!

3 комментария: