воскресенье, 13 февраля 2011 г.

Eu aishia vreu


Eu doresc sa fiu procuror,si nu ma intereseaza ce credeti voi bleaghi(o persoana a spus ca juristii nu folosesc limbajul obscen pe care eu il consider exprimare libera).Pohui,eu vreau sa ajung procuror,si voi ajunge deoarece vreau sa lupt impotriva infractorilor,impotriva coruptiei,sa ridic tara din ruinele in care se afla,sa fac ca fiecare cetatean sa se simta sigur cind merge noaptea printr-un “patvarotnik” de la cikani sau starushka (da wabsheta asta-i viibeala…eu vreu s shiu “vlastnyi”,s merg mort bat la ruli,s am kapika de la banditzi shi s am sveazuri printre aftoritetzyi criminali,asa cum o fost Zilionyi si cum este Micu , dar totodata si sveazuri prin mentura,parlament si alte domenii unde activeaza oameni destepti si jmekeri……a da,era sa uit,eu vreau sa fur tara intr-un mod hapsin si nesatzios,sa fur piinea de la gura poporului si s-o manink eu,blya..da eu nu pre manink piine..iaka o tigaie de cartofi prajiti ii altceva)
Mai in scurt,ce am vrut sa spun e ca o sa ma stradui sa ajung ceea ce-mi doresc,si asta v-o doresc si voua,pe viitor sa va alegeti domeniul de la care veti primi satisfactie,care sa va implineasca atit pe plan material cit si social(am impresia ca va felicit cu Anul Nou)….caroci,oameni sa fitsi si cracanati s nu imblatsi.Noapte buna!

Комментариев нет:

Отправить комментарий