воскресенье, 13 февраля 2011 г.

Bate vintul

Buiucani.Statie.Umbrela.Ploua.Rutiera 126.Riscani(conecinaia pe studentilor).Scoala(iobanyi v rot,azi ii simbata , kakova xuia?).Plecare. Si de aici se incepe “PIZDETUL”.Vintul bate parca e turbat,iti pare ca vor cadea copacii.In departare se aude: “trosc”…”vjjjjj”……”pizdyci”,si cum s-ar spune:”первый пошел” , prima masina.Iese stapinul,o priveste,isi pune miinile “IN” cap.De aici se incepe aventura,urmeaza compania de asigurari,si discutiile ce se incep cu fraza:”Buna ziua,masina mea,care era parcata in fata casei a fost lovita de un copac si….am venit sa-mi platiti o despagubire.” si imediat merge si raspunsul:”Domnule,ia mai duceti-va Dvs. in pula.Trebuia s-o parcati la parkovka”.Si deja de aici se-ncep sunete,sviaziuri,cumatri,alergatura,bani in plic….toate ca sa-i gruzeasca pe cei de la ASITO (sau alta companie de asigurari).Cumsarspune (stiu ca am scris impreuna) azi in Chisinau a fost un fel de pizdetz.Ce sa mai spunem de americani care au tornade cita frunza si iarba….putem spune ca “inki ni-o fartit”.
Cel mai interesant moment insa,este felul in care merg oamenii: WAFFLES (aici se cerea un copyright dar eu is naglyi si nu-l voi pune deoarece majoritatea care vor citi,vor intelege du unde e preluata expresia).Deci oamenii merg inclinati sub un unghi de 45* ,inclinati in directia din care bate vintul,astfel incit daca ducem o perpendiculara din virful capului omului inclinat,vom obtine un triunghi dreptunghic isoscel.Stiind inaltimea omului,automat stim si lungimea proiectiei omului inclinat pe pamint,si conform teoremei lui Pitagora putem afla lungimea perpendicularei , ea fiind si inaltimea omului cind sta inclinat,care noua naxui nu ne trebuie.
Ce bred.
PS: Azi am vazut cum unei fete mai nu i-a cazut o creanga in cap.UJAS!
PPS: Pizdetz,si eu am 7,42 la matematica!!!De-a dreptul revoltator bleaghi.
V-am salutat!(nu va pup ca-i gripa-n tara)

Комментариев нет:

Отправить комментарий